9 Ocak 2009 Cuma

Baby alone in Babylon!


Evet evet iyiyim, Fransızca bir rap parçası ile soğuk duş alarak kendime geldim!!

Silkinmemin ardından, Bergamut aromalı açık bir çay ile damlasakızlı muhallebi eşliğinde ruhumu rehabilite çalışmalarına devam edebilirim.

A Cup of Tea Solves Everything

  • When you are upset... Have a cup of tea.

  • When life seems too complicated... Have a cup of tea.

  • When you wake up in the morning, and can't be bothered to do anything... Have a cup of tea.

Aynen Katılıyoruum ne güzel demiş İngilizler!! Bu ara kendimi İngilizlere çok yakın hissediyorum... Değişik haller içerisindeyim, geçen haftaya kadar sorsaydınız itici, soğuk, gereksiz aristokrasiye sahip canlılar derdim... Bana ne oluyor? Play listimde sürekli onlar var - bu kabul edilebilir hatta sempatik de. Düşünüyorum hala o igrenç çiçek desenli eşyalarından ve sütlü çaylarından nefret ediyorum tamam demek ki hala iyiyim paniğe mahal yok oh.

Yine "The Holiday" i izledim sanırım hala da etkisi altındayım belki de tatile özlemimden de inanılmaz sevimli geliyor bana. Bende home exchange yapmak istiyorum, Surreydeki o klübeye tabi Jude Law mutlaka kapıyı çalsın, gelen "O" olsa elbette kabulum. Ah neyse düşünmüyorum "o" yok artık...

Ve böyle devam ederse bi "iş" im de olmayacak... Tamam tatil yok, iş var bol bol, toefl var, çalışmak var bol bol ve düşünmemek var... hatta iyi bir sonuç olursa isviçre bile var... evet evet sözleşmelere dön heeemeen şimdilik soundtracki ile idare edebilirim biliyorum :))

Burada olayım... Elimde sıcak çayım, dizlerimde battaniyem... fonda dinlendirici, mutlu ve huzurlu parçalarım özellikle Diana Krall - Autumn Leaves çalışsın.. Bir yere yetişme telaşım olmasın, yarını düşünmeyeyim, endişem olmasın... sadece bugun bu an olsun...

Deriin bi nefes al!! işe döndüm, mesai sonrası görüşürüz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder