9 Ocak 2009 Cuma

Fill in the blanks with the correct answers!!

Ben burdan yetkililere seslenmek istiyoruuum:

Acilen WS Bebesi için blog kullanımına dair 9 kolay adımlık kit oluşturulmalı ve hazır olarak sunulmalı! Mevcut olan, hiç bir soruma cevap veremiyor, alacakaranlık kuşağına son verilmeli.
Diğer bloggerların can güvenliği için gerçekten gerekli... Yoksa acilen onlara sarıcam sorularım için :) Nerde bu yetkillileeer?!!

Her şeyi, tam istediği gibi yapmaya alışık olan ben için ideal bi çözüm. İstediğim formatı neden burda hemen oluşturamıyorum? Neden müzik veya video ekleyemiyorum yazdığıma. Bunlar için de mi zamana ihtiyaç var pf? Ayrıca kendi çektiğim fotolarımı vb buraya koyduğumda halka arz etmiş mi olacağım tamamen korumasız mı kalıcak yavrularım, bir amme hizmeti mi yaratılacak benim fotolarımdan? Bana ne olucaak? :))

Neyse sakin!! öhöööm hemen toparlıyorum yapılacaklar listemi :
  • Bu alemde bloguma nasıl müzik eklenir öğrenilecek
  • Telif hakları ile ilgili detaylı bilgi alınacak
  • Kurda-kuşa burda yem olunmayacak
  • Sürekli yazarak rehabilite olma isteği bastırılacak
  • Depresyonda değilim, depresif gibi davranılmayacak
  • Mod gereksiz yere dipte süründürülmeyecek
  • Nedenler aranmayacak - her şeyin bir nedeni olması gerekmiyor -
  • Kendi mutluluğum yaratılacak -nasıl olucaksa hayatımda her şey ters giderken!!-
  • Alemsiz bir alem de yaşanacak -bu da zor oldu-
bık bık bık bık... gereksiz listeler yapıp zaman kaybedilmeyecek bir de... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder